Big Brother 2011

Yes!
Äntligen!
Måste tacka er som läst trots att det inte hänt så mycket här på ett tag. Har haft röven full, ända upp till magen :P
Mycket på jobbet, mycket med garage och skola.
Håller som bekant på med en CAD-kurs. Jäkligt skoj, men jag är alltid mer motiverad att sitta när jag inte har tillgång till datorn, varför är det så?
Inte OK. Måste fan börja med rapporten för inlämningsuppgifterna snart, så jag inte sitter där sista veckan, för det lär jag inte ha tid med.
Nu har BB börjat igen, ska bli lite skoj att se. Var väl en del puckon som var med på lineupen idag. Jag hejjar på norrlänningen, har har gjort den resa jag håller på med kan man väl säga. Men min innehåller inga operationer. Han väger dessutom MER ÄN MIG!!! :D
Han är iofs längre också, men det hör inte hit.
Hursomhelst, blir roligt tidsfördriv nu när solsidan fick för sig att börja suga röv. Fan vad less jag blev på arslet Ove idag, fan vilken jobbig jävla humor. Blir man sådär av att bo i dom där moderatkvarteren, eller av att vara en i det gänget så steg dem inte i graderna kan jag säga.
Uscha. Vad är det man säger, Epic Fail?
Nu ska jag sova och tagga inför en ny arbetsvecka. Ska jobba med halvan hela veckan igen, blir nice. Han skäller mer än han bits, och början han bitar så brottar jag ner honom.
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0