Kallgrader

Tydligen kallt idag. Men det var finväder på mig i uppsala i alla fall, mysigt :)
Sitter och ritar nu, måste göra lite hemma för att hålla tempot. Jag tycker nästan att det är mycket att göra med kursen, och jag har nästan svårt att förstå hur fan man orkar plugga heltid med liknande grejjor. Fast då har man ju inte annat än tid till att plugga. Det har ju inte jag ;)
Min lilla kvällskurs på 25% takt som sträcker sig över 19 veckor är jobbig, förstår ni vilken pluggis jag är?
Tydligen så läser riktiga studenter lika många poäng på en vecka om det är 100%-takt. Skapligt :P
Snart är det vår i alla fall, ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: syster

vi har läst 7,5 hp på typ 5 veckor. men det hade säkert gått på typ 3 också.

2011-02-26 @ 01:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0