Lövbiff

Har käkat lite lövbiff ikväll med granngubben och Elin.
Smakade bra! Tro fan det när det är jag som gjort det? ;D
Har suttit och kollat på Wallander ikväll, och bråkat med datorn och Inventor. Det program vi använder i skolan.
Jag har tydligen haft fel version för att kunna synka mina filer från skolan. Dom vill inte öppna alls, och jag kan inte göra något läxa.
Annars funkar allt bra, skolan går bra, jobbet är kul.
Jag är fortfarande lite för tjock, men det är nog för att det gått så jävla bra hittils så skallen har lugnat sig lite.
Det är som om man vant sig och accepterat en ny vikt. Som ändå är för mycket. Funderar på att köra en sväng till med soppor för att riva av det sista. Så sa jag för en månad sedan med, men det sprack.
Nya tag behövs måste jag säga, det har faktiskt stannat av lite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0