Åbyvallen

Nu är jag hos mormor och ska låna duschen. Har precis varit upp på Åbyvallen och åkt lite skidor. Första gången på säkert 10 år, om inte 15. Fick hjälp av morfar att valla, han som kan det där. Tydligen har vi inte skött skidorna på länge, dom var i rejält dåligt skick sa han. Hm, kan det bero på de senaste 10 åren då dom bara varit förvarade?
I alla fall, det var kul att åka. Ramlade bara 3 gånger :P
Åkte deras 3,5km spår, ett varv denna gång, kanske blir fler nästa gång.
Jag tyckte att det gick skapligt bra, rörelserna finns, även om koordinationen kunde varit bättre. Eller den hade ju kunnat vara bra till att börja med, innan det behöver bli bättre. Det känns som att jag gör rätt rörelse, med fel ben, typ.
Men det är bara att nöta på. Blir väl nått varv på måndag med tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0