Bra dag!

Bra dag idag!
Var till skutskär på en glykolanläggnings-service med lilleplutt-adde. Fint jobb :)
Ska ringa på lite ford-prylar senare som jag fått nys om. Får se om det kan vara något att ha. Men det vet jag ju iofs att det är, bara priserna är rätt!
Tror ni att utseende och stil påverkar mycket när man söker jobb?
Hur mycket får det egna utseendet påverka? Kan man verkligen komma undan med att vara sig själv, eller finns det krav även där?
Som man inte bör frångå.
Jag har hunnit fundera lite på det där, i och med att man sökt en del jobb genom åren.
Till slut inbillar man sig att det är ens person det är fel på, man tycker att man har rätt kvalifikationer, men ändå verkar något fattas. Vad då?
Då börjar man ju undra om det är mitt dagliga beteende som inte funkar.
Förhoppningsvis har väl inte min personlighet satt stopp för något jobb någon gång utan att det är andra saker som spelat in.
Tur är det ju att vi är en bra grupp nu, det är fan viktigt alltså! :D
Tvätt och lite motion ikväll. Det är livet det.
För det är det ju, livet. Det är sånt här skit som livet består av. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0