Dagens motion

Dagens motionspass bestod av att skotta av pappas balkong/veranda, och hans altan. Fyfan säger jag!
Det var ju asmycket snö. Och det blev ju inte bättre för att spadjäveln var värdelös. Tack gud för att han hade en annan i plast, istället för den där aluminiumskiten jag hade först. Vilket jävla skräp. All snö fastnade på spaden, så efter varje tag fick man knacka loss hälften av snön som satt kvar. Usch. Men nu är det gjort, och jag har blivit säkert 4 liter starkare. Eller kilo? Hur mäter man styrka?
Nm? Kilojoule?
Massor har det blivit i alla fall :D

Lyssnade på radio medan jag höll på, dom pratade mode, och designers. Gästen dom hade i studion kan inte ha varit nykter på 5 år, vilken risig människa. Hon lät så jävla trött i huvvet så det blev löjligt. Jacke säger att Maria Montazami har gröt i skallen, och isåfall vet jag vem hon fått sin gröt av!

Nu ska jag kolla på lite skidor hos pappa, så länge det inte är något Dakar på Eurosport medan han gör mat. Åker tillbaka hem om några timmar lagom till att han börjar jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0