Fredagsmys my ass.

Vad är grejjen med att sluta tidigare på fredagar?
Vill man inte ha kunder, eller jobba? Kan nästan förstå grejjen med att komma hem till familj och ha det skoj, men det vill man alla andra jävla dagar i veckan också? Kan man inte sluta 2 timmar tidigare än utsatt tid då också?
Vill väl inte skylla ifrån mig, egentligen, man hade dom haft öppet lika länge som dom brukar så hade jag inte behövt kliva ur ketonfasen nu. Missade stängning med 50 min när jag skulle köpa soppa ikväll. Klart sämsta händelsen.
Blir väl att titta på Lets Dance snart i alla fall. Men jag tänker inte ha nå fredagsmys. Vad det nu innebär. Jag ha liksom inga speciella fredagslångkalsonger att hasa runt i, det är samma som alla andra dagar.
Hoppas kunna åka lite skidor i helgen om det inte är allt för djävla kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0