Kvällstidningarna

Funderade lite på det här med kvällstidningar och dess sensationsrubriker.
Det är snart inte okej hur dom håller på tycker jag. Det har väl stått SNÖKAOS på Aftonbladets löpsedel varje dag under vintern nästan.
Skulle nog inte kunna arbeta där och vara stolt över deras journalistik.
Och visst måste det väl vara så att dom har nära sammarbete med tv4, i och med allt skräp dom skriver om typ Idol eller Let´s Dance. Eller är det verkligen så intressant med de programmen så att AF måste lägga ner denna energi på att bevaka allt som händer därikring?
Nja, det tror inte jag.
Jag tror att deras sammarbete går ut på att göda varandra. Tv-programmen får ju reklam, och AF får förmodligen sälja fler tidningar. Enkelt!
Har inte gjort något vettigt alls sedan jag kom från jobbet. Hade lika gärna kunnat vara kvar där ett par timmar till.
Blev liksom tom nästan när jag kom hem, har inte känt någon ork alls. Brukar ju ha lite energi över, till något. Men inte ikväll. Skulle inte ens orkat gjort kaffe även om någon kommit med en pall kaffe åt mig.
Har varit en bra arbetsvecka i alla fall, lite upp och lite ner, men en hel del variation och en del framtidsutsikt. Det tycker jag är kul. Vi har en hel del på gång framöver våren. Känns jävligt bra! Hoppas vi inför 10dagarsvecka. Det har jag förespråkat ett tag nu. Har fått ganska dåligt gehör måste jag säga.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0