Mental träning

Vi pratade lite mental träning idag hos xtravaganza.
Det finns mycket man kan vinna med det måste jag säga. Det går att använda i alla områden!
Man känner sig ganska positiv och upplyft när man går därifrån.
Jag vet inte om det finns några bra klipp på tuben, eller om det finns torrents från föreläsningar, men jag rekomenderar alla att försöka få sig lite mental träning då och då. Man får en helt annan syn på saker.
Ett citat vi pratade om idag var; "Vindrutan ska alltid vara större än backspegeln!"
Man behöver nog inte prata mycket om det för att man ska förstå vad det innebär och att det är rätt!
Vi har pratat om en del andra bra ordspråk med, men dom kommer jag inte ihåg nu :P
Nu blir det dusch och säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0