Mja...

Det här blev väl inte som man tänkt sig direkt. Har bara suttit hemma hela kvällen, är väl inte så jävla illa egentligen, men det börjar bli lite segt nu. Internet är slut :(
På söndag ska jag försöka åka lite skidor, det skulle bli bättre väder då. Lite varmare.
Blir en lugn dag i morn. Skulle egentligen åkt till Ljusdal hade jag tänkt. Men jag har fan inte råd nu, det får bli en annan gång.
Farmor och farfar är inte så aktiva när man är där ändå. Dom orkar inte så mycket längre, det är inte så kul kanske.
Önskar dom hade haft lite mer aktiviteter på deras boende, som det är nu får dom bara sitta av dagarna och vänta på nästa måltid eller vänta på att bli nattade. Måste blir väldigt frustrerande efter ett tag, och då är det inte så konstigt att man lessnar kroppsligt med. Det hade i alla fall jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0