Ny blogg, igen

Hej!
Har försökt hålla liv i något sånt här tidigare, men det har inte gått något bra.
Har länge tänkt att det skulle vara nice att skriva av sig lite då och då, om vadsomhelst. Massa funderingar bara.
Oftast när man kommer på dem så är man för långt bort för att man ska komma ihåg dem när man kommer åt en dator.
Men vi gör ett försök till då. Bloggen kommer förmodligen handla om det jag pysslar med, både bra och dåligt.
Och mina intressen eller intressanta saker jag snubblar över. Hur svårt kan det vara?
Det vill säga, bilar, teknik, lättare filosofi och ibland helt orelevanta saker.
Vi kan börja med vad som hänt hos mig sedan senaste inlägget i förra bloggen, vilket var i mars. Sedan dess har det hänt en del kan jag säga.
Jag har gått ner 33 kg, jag har fått fast anställning på ett jobb jag tycker jättemycket om, och jag har fyllt 25.
Det där lät kanske inte så mycket, bara 3 punkter, men det är för mig viktiga saker :P
Så, välkomna till nya bloggen.

Kommentarer
Postat av: E l i n

Tja tja bloggeeen!

2011-01-07 @ 01:54:43
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis till alla tre punkter då :)

2011-01-07 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0