Planen för bloggen

Tänkte passa på att berätta lite hur jag tänkt mig bloggen, ännu en gång.
Det är skönt ändå att ha en blogg, istället för att diskutera olika saker på forum, kan jag presentera mina åsikter här, och styra diskussionen precis som jag vill. Vilket känns riktigt skönt :)
Kommer ibland vara ganska kritisk inför olika aktuella händelser känner jag.
Jag kommer ta upp nyheter, och delge er mina tankar om det som händer.
Skulle det då vara så att jag kliver på någons tå, så få ni gärna kommentera så kanske vi kan mötas på halva vägen, eller bara konstatera att vi tycker olika. Jag vill inte bli osams med någon om det skulle vara så att vi inte kommer överens. Jag kommer respektera att ni har andra åsikter, likväl som jag hoppas att ni respekterar mina.
Det är en del som är så fint med sverige, jag har rätt att tycka lite som jag vill, precis som alla andra här.
Jag kommer kanske inte dela era åsikter, men jag kan gå i graven för eran rätt att försvara dem.
Det är viktigt att det är och förblir så, förbannat viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0