Plugg

Trodde väl aldrig att jag skulle hamna här, men nu har jag kommit in på en kurs på HiG.
Ska gå en kvällskurs på 25% fart under 19v, dvs en träff i veckan! :D
Kommer blir riktigt intressant, och den kommer verkligen utveckla mig och mina visioner. Hoppas den är så bra
som den utgett sig för att vara.
När jag gick ur gymnasiet sa jag att jag aldrig skulle plugga mera, men det här är vidareutveckling i yrket. Kan man kanske säga?
Det kommer kunna hjälpa mig lite i jobbet i alla fall, och för övrigt så är aldrig kunskap tungt att bära, men det kan ju vara ett jävla helvete att skaffa sig har jag märkt :P
Nåväl. Tisdag den 25e är det start. Ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: jelica

Kul! Va är det för kurs?

2011-01-13 @ 22:34:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0