Wikileaks

Har inte satt mig in i wikileaks-köret till 100%, men jag tycker nog att jakten på Julien Assange är något överdriven.
Dom säger att han våldtagit någon, och därför jagar man honom över hela jorden?
Skulle man bry sig lika mycket om en "vanlig" våldtäkt? Knappast.
Nja, det där är något skumt rätt igenom. Man är så jävla obekväm borta i US and A med hans läckor att man
gör precis allt man kan för att få bort honom tror jag.
Vore det inte för att man redan fått tag i honom för våldtäkten så skulle han säkert "råka" dö inom snar framtid.
Skulle inte förvåna mig om han gjorde det ändå.
Jag tycker i alla fall att Wikileaks är grymt. Det borde avslöjas med skumraskaffärer på regeringsnivå, fan vad dom kan bete sig illa åt. Och vem ska anmäla dem? Till vem?
Bara bra att folk får veta vad som egentligen händer.
Så länge det inte drabbar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0