Semester

mm...
Tänkte att jag skulle ut och åka lite inlines idag, men som kom regnet som ett jävla skitbrev på posten.
Fan vad less jag blev, blev nästan lite rädd själv faktiskt. Och i och med regn och åska så dog telefonoperatören ett tag, det var ju nice.
Ja, ni förstår ju själva vad glad man blev på allt efter att man redan stupat totalt i humöret.
Sur på alla efteråt ungefär. Vare sig dom ville eller inte.
Kom på att jag kanske skulle ta en vecka ledigt ändå, köra nån typ av träningsläger för att komma back on track lite igen. Men jag får se.
Blir soppa/shake´s igen i alla fall, om Adde kunde sätta en dag för när vi ska ut och käka så jag vet när jag kan sätta igång.
Nu ska jag titta om det torkat upp lite så man kan ta sig ut ändå... gaaaaaah!!

Kommentarer
Postat av: E l i n

Surpitt!

2011-07-10 @ 18:09:56
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0