working in a coalmine...dudutuutuutu.

Så sjöng jag och Wallan hela torsdagen. Det var kul. För det var vad vi gjorde :)
Sitter och funderar på ideal. Igen?
Vad jag tycker om andra, och vad mina ideal är spelar väl egentligen ingen roll, när det är andras ideal som kommer påverka mig mest.
Baah. Vet fan inte om det är en flickvän jag vill ha, eller bara nån som kan hjälpa mig hålla koll här hemma :P
Sällskapet är ju också nice. .. Vi märker. Man måste tydligen ut och visa upp sig, inför alla andras ideal.
Snyggaste kläderna är ju för dom som klara sig inom ramarna liksom. Det är inte meningen att man ska kunna se ut hursomhelst, det är fakta. Det kan jag bevisa nääääääääärsom helst. Säg till när ni vill ha det bevisat bara.
Bortavecka till veckan, om det nu spelar nån roll för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0